luni, 19 februarie 2018

Un bărbat din Marea Britanie a anunțat că este însărcinat




Premieră în Marea Britanie: un bărbat de 20 de ani a anunțat că este însărcinat.

Hayden Cross s-a născut fată, dar de trei ani de zile, trăiește ca bărbat. El și-a oprit momentan procesul de tranziție între sexe, pentru a aduce pe lume un copil.
“Am fost fericit când am aflat (că va avea un copil – n.r) și știam că o să-mi întârzie tranziția”, a declarat tânărul.
loading...

Hayden este bărbat în acte și începuse și procesul de terapie cu hormoni, însă a hotărât să oprească totul pentru a face un copil. El a încercat să apeleze la Serviciul național de sănătate (NHS) pentru a-și îngheța ovulele înainte de finalizarea tranziției, însă a fost refuzat.
Hayden a rămas însărcinat cu ajutorul unui donator de spermă
Viitorul tată este acum însărcinat după ce a găsit un donator de spermă pe Facebook.
După ce va naște, Hayden este hotărât își definitiveze tranziția. El își va înlătura sânii și ovarele.
“Am vrut să fac un copil acum, ca sa-mi pot finaliza tranziția înainte să îmbătrânesc”, a explicat Hayden Cross.
loading...


Bărbatul a declarat că este încântat că va avea un copil, dar se împacă greu cu unele transformări fizice.
“Să faci un copil este un lucru foarte feminin și e împotriva a tot ceea ce simt legat de corpul meu”, a mai spus acesta.
Hayden a declarat că plănuiește să îi spună celui mic despre tranziția sa.
“Cred că îi voi spune pentru că are dreptul să știe. O să îmi cresc copilul în care este nici o problemă să fii transexual. Este un lucru obișnuit pentru generația noastră”, spune tânărul.
Hayden nu este primul bărbat care face un copil. Americanul Thomas Beatie a născut în 2008 o fetiță. Dealtfel, Beatie a născut natural trei copii.


Sursa:https://teotrandafir.com/internet/un-barbat-din-marea-britanie-anuntat-ca-este-insarcinat-182863

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Follow Us @soratemplates