marți, 20 februarie 2018

Robotul construit de elevii liceului din Petrila, între primii cinci din regiune








Zece elevi de la Colegiul Tehnic Constantin Brâncuși din Petrila, îndrumați de trei profesori, au intrat în clubul select al constructorilor de roboți. În weekend, la Cluj, robotul construit la Petrila s-a comportat bine. În ciuda micilor probleme ivite din cauze ce țin de transport, robotul construit la Petrila a încheiat competiția regională pe locul V.


Wafy Team și robotul construit pe Jiul de Est

Etapa regională, ce a avut loc, sâmbătă, la Cluj, a avut ca scop testarea construcțiilor înscrise în cursa pentru First Tech Challenge România. După ore întregi de muncă, elevii de la Colegiul Tehnic Constantin Brâncuși – singura echipă din Valea Jiului cooptată în bătălia pentru First Tech Challenge – a avut posibilitatea să-și pună creația ”la muncă”.

loading...

Petrilenii s-au trezit dis-de-dimineață. Mai exact la ora 5. Apoi s-au dus la laboratorul unde au muncit ore întregi. Au făcut o ultimă verificare a robotului – care funcționa perfect- după care au plecat spre Cluj.
Robotul de la Petrila a trecut cu bine proba inspecției tehnice. Numai că, la momentul testului, surpriză.
”La momentul testului ne-am dat seama că un senzor s-a defectat în timpul transportului. Acestă problemă tehnică a limitat funcționabilitatea robotului la doar 25 la sută. Cu toate acestea nu ne-am oprit și am concurat cu robotul în starea în care se afla”, a declarat, pentru GDD, Adrian, unul dintre componenții echipei Wafy.
Wafy Team a susținut trei meciuri în competiția de la Cluj. Robotul construit la Petrila a făcut parte din alințele câștigătoare.
”În pauza dintre cel de-al doilea și cel de-al treilea meci am doborât un record. Am reușit să demontăm 50 la sută din robot în doar un minut și 30 de secunde. A fost necesară acestă operație din cauza unui cablu care a trebuit înlocuit. Asamblarea ne-a luat mai puțin de 5 minute. Deci ne-am încadrat în timpul pe care l-am avut la dispoziție până la începerea ultimului meci”, a completat Adrian.

loading...

5 din 25

La finalul întrecerii, Wafy Team s-a clasat pe poziția cu numărul 5 din 25 de echipe participante.
”Am întrecut echipe din orașe mari. Am demonstrat astfel că și la noi se poate. Suntem foarte mulțumiți de rezultatul pe care l-am obținut în condițiile în care robotul a funcționat doar la 25 la sută”, spun elevii petrileni.
Un alt câștig al elevilor petrileni este faptul că și-au făcut noi prieteni și au reușit să interacționeze foarte bine cu membrii celorlalte echipe. Este vorba despre echipe din Oradea, Alba Iulia, Satu Mare, Timișoara, Dej, Cluj sau Baia Mare.
Peste câteva zile, Wafy Team va avea o nouă șansă să-și testeze robotul. La Timișoara. Luna viitoare, între 23-25 martie, are loc competiția First Tech Challenge.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Follow Us @soratemplates